M'agrada

M’agrada tocar el piano, escoltar la teva veu des del menjador i que cada vegada estàs més a prop de mi. M’agrada girar-me i veure’t amb un vestit llarg de blau turquesa. M’agrada veure’t somriure quan estic trist, quan se’m vessen les llàgrimes i amb els teus dits treure-les de la meva cara. M’agrada que em diguis quan estic a la feina escrivint una carta començant amb un t’estimo. M’agraden estàs sopars romàntics que ens fem els caps de setmana i les espelmes que arribem a comprar per omplir la casa. M’agrada l’esmorzar que em vas fer el diumenge passat, amb torrades i melmelada. M’agrada veure’t feliç quan et veig abraçada amb el ram de roses blanques que et vaig regalar pel teu aniversari. M’agrada veure’t dormir amb els teus ulls de nena increïble i encantadora. M’agraden les sorpreses que em trobo alguns dies amb el meu menjar preferit i veure que menges amb delicadesa. M’agrada quan em xiuxiueges a cau d’orella que ja podem anar-nos de compres. M’agrada quan et veig a la cuina preparant el menjar perquè vinguin els meus pares i mentre cantes, mirar-me. M’agrada sentir les claus de la porta i dir-me que ja tenim les vacances pagades. M’agrada aquesta mirada de entremaliada que tens quan m’amagues alguna cosa encantadora a l’armari. M’agrada que em fessis tu el nus de la corbata quan ens vam casar, perquè jo, no tenia ni idea. M’agrada veure’t com saltes d’alegria perquè és final de mes i has cobrat. M 'agrada tant veure't feliç, que amb una llàgrima vessada a la teva galta, em poso trist. M'agraden les fotos que ens vam fer quan ens vam anar de viatge a Venècia. M’agraden les fotografies que tenim a l’habitació dels nostres fills disfressats de vaquers . M’agrada la camisa que em vas regalar quan vaig complir els 30 anys. M’agrada recordar la teva primera trucada quan em vaig anar a treballar a la meva nova oficina. M' agrada com ets, noia estupenda i mare increïble. Només hi ha una cosa que no m' agrada. No m 'agrada que estiguis trista per la meva mort als Pirineus i pensar que queda molt perquè estiguis al meu costat. Cuida dels nostres fills princesa.

Avui al  blog  i crec que amb massa temps lliure, aprofitaré per explicar-vos com fer una pissarra portàtil pels vostres fills, nebots o ...