He après

He après a valorar cada racó que tinc a la vida, a identificar per a què serveix cada valor que tinc i per què el tinc. He après a desnucar-me amb la música i aprendre a valorar-la. He après a fer la meva i deixar-me de preocupar per persones que realment ,no han fet res per mi i si han fet, han fet poca cosa. He après a veure la realitat , de veure les persones que realment son bones persones i bons amics, que jo he girat la cara i no he volgut solucionar les coses, i que de mica en mica, he anat recuperant coses del passat. He aprés a fer la meva vida, el que a mi m’agrada ,i el que no vull fer, ho deixo córrer. He après que a la vida , em passen coses bones i també de dolentes, i que he d’aturar la gent que em tracta de petita ,i que les coses dolentes, les he de canviar el més aviat possible. He après a que els pares són les persones més pesades que poden existint, que tinguis l’edat que tinguis ,t’estan a sobre i que es preocupen massa per tu. He après a vestir-me tal com m’agrada i passar de la gent que em mira malament i sentir-me feliç, que un moment o altre m’hi volia sentir, he après tantes coses que m’agradaria estudiar-ho tot, aprendre de la vida,i també aprendre de mi mateixa, de qui sóc, perquè hi sóc i què vull ser quan sigui gran. He après a que no sempre es pot tenir el que desitgem, per molt d’esforç que vulguem, mai tindrem el que hem somiat. He après a valorar la meva vida, a valorar el que tinc i a valorar el que gràcies a altres , ara mateix les tinc. He après a ser una persona responsable, tot i que tothom té defectes que no ens agraden. He après a gaudir de la vida en moments difícils, he après a llegir i ha descobrir coses noves que mai hauria sentit .He après a somriure quan més ho necessito, a riure de veritat, fins que em fa mal la panxa. He après que al món , hi ha llocs preciosos ,i que segurament el millor, seria marxar una temporada. He après a conviure amb la família i ajudar a la gent que em necessita. He après a que amb una mica d’esforç i paciència , podem fer possibles petits objectius. He après a controlar-me, a ser jo mateixa, a fer que la gent que estimo, m’estimi, però no tota la gent , he après a mirar el cantó positiu de la vida, a gaudir-la com he somiat, a fer que els somnis es facin reals, he après a fer riure a la gent i que la gent em fes riure a mi.,He après a caminar i seguir caminant i construir camins nous que em porten on jo vull. He après perquè serveixen unes sabates, i la veritat, es que serveix per descobrir món. Soc dins un llibre que sempre té coses per explicar, diria que vaig per la pàgina 1.500 o més. Vull ser escriptora!

Avui al  blog  i crec que amb massa temps lliure, aprofitaré per explicar-vos com fer una pissarra portàtil pels vostres fills, nebots o ...