Confiar en si mateix

Desicións difícils a l'hora d'estudiar allò que t'agrada? Ens preguntem una vegada i una altre si servirem per estudiar i posar a pràctica allò que volem ser. No és un problema que t'agradin diferents estudis.T'agrada ajudar els malalts i el tracte amb la gent , m'agradaria ser auxiliar d'infermeria.M'agraden els nens petits, fer manualitats i pensar que els tinc que ensenyar a relacionar-se correctament amb els altres, m'agradaria ser tècnica superior d'educació intantil. M'agrada escoltar la ràdio, sentir que riuen perquè s'ho passen d'allò més bé, formar un equip amb els altres locutors, grabar amb les càmeres grans en algún plató, sentir els aplaudiments de la gent quan ha acabat de veure una obra de teatro o un espectacle; m'agradaria ser tècnica en Producció de ràdio ,televisió i espectacles. Pensar que ens agraden molts estudis, preguntar-nos sempre el mateix i quedar-nos amb l'intriga de la resposta. Diuen que el saber no ocupa lloc, i és cert, si ens agraden tants estudis ,perquè no ho fem? La desició és teva, ningú t'ha de dir el que has d'estudiar, la formació és teva, i la teva vida també, ets tu qui t'has de mantenir d'ara en endavant.Fes-ho, però mai tiris la tovallola. Simplement, confia en tu mateix.

Avui al  blog  i crec que amb massa temps lliure, aprofitaré per explicar-vos com fer una pissarra portàtil pels vostres fills, nebots o ...