Situacions a les rebaixes.

1ERA SITUACIÓ

Primer botiga

-Hola ,bon dia, teniu aquests pantalons amb la T44?
-No , només arriba fins la T40.
-Ah ,val, gràcies.

Vaig canviar de botiga, cap a la segona.

-Perdona, teniu aquest vestit amb la T44?
-No s'han acabat ,el que queda és el que hi ha exposat.
-D'acord gràcies.

Tercera botiga

- Hola ,perdona, teniu aquestes botes amb el número 39-40?
-No, d'aquest model ja no ens en queden.
- Moltes gràcies.

A veure, no hi ha talles ni números del que vols a les rebaixes, llavors, què fem? NO menjem?
No totes les persones son models, ni son perfectes.


2ONA SITUACIÓ

-Carai, mira quins pantalos més macos, anem als aprovadors.
-Anem, diria que és cap allà.

Les dues noies es queden amb la boca oberta en veure una cua formada per unes 15 persones.

- Déu meu, quanta gent!
- Doncs si.

45 minuts més tard, surten dels emprevadors.

-Veus perquè tanta cua, per res, no em queda res bé.
- Doncs jo si, apa, anem cap a la caixa a pagar.

La cua era inmensa.

- Mare meva, aqui també hi ha una cua terrible.
- És el que té anar de rebaixes.

3ERA SITUACIÓ

- Mira quina jaqueta més xula, és plena de colors.
- I tant que és maca, però tu has vist el preu?
-Mare meva, si ara és cara, avans no em vull imaginar el preu de fa uns dies.
- Què fem?
- Res fora.

Avui al  blog  i crec que amb massa temps lliure, aprofitaré per explicar-vos com fer una pissarra portàtil pels vostres fills, nebots o ...