Desprotegit

Aquella situació desagradable, quan intententes posa pau en aquella situació i et trobes desprotegida, sense ajuda, sense saber què fer. El pensament s'em bloqueja ,les meves ganes de continuar posant pau són més grans, però no puc perquè em bloqueju,em quedo quieta, sentint crits que cada vegada el vólum és més alt. Sento algú plora i no sap què fer, no sap si anar cap a l'esquerra o cap a la dreta. No sé si continuar callada, escoltan o posar-me a cridar perquè em sentin dir la paraula " prou".Els nervis s'accelerent, el cor em va a mil , en aquella moment ho veig tot negre, no veig una sortida per enlloc, només vull que la situació desaparegui.
Com més persones som, més nerviosos estem tots plegats, ningú sap tranquilitzar a ningú,tot sembla un galliner i allà ningú escolta. Situacións en les que et trobes i en aquell mateix instant , escrius com et sents: desprotegida.

Avui al  blog  i crec que amb massa temps lliure, aprofitaré per explicar-vos com fer una pissarra portàtil pels vostres fills, nebots o ...