Canvi d'espai

Tot ho veig canviat de lloc, o sóc jo la que ha canviat de lloc. La meva vida ha donat la volta en un àngle de 180º, primer era allà i de cop i volta sóc aqui, sóc on he volgut estar desde fa tants anys, de la qual un dels meus companys em recordava que em feia molta il·lució viure a Barcelona, i ves per on, és on sóc. No tinc tot el que vull,nómes que com més lluito, més forta sóc, es com si d'un joc, anés pssan nivells, i com més nivells passo, més poders tinc, i així seguidament. Repte rere repte lluito per ells, potser en aquell moment no era l'adeqüat , però no tiro la tovallola , sino que busco camins per afronta-los, llavors ,al veure que ho aconsegueixo, em sento més gran, com una persona adulta. Quan som petits o en l'edat del pavo,de la qual mai s'acabam llavors sempre veiem les portes tancades, totes tenen clau i candau, però un cop t'has despavilar pel teu propi compte, la teva saviesa, viure la vida i suar per aconseguir allò que vols, es quan li donés  valor a les coses que tens i que t'envolten, el valor de cada minut de rellotge, cada dia del calendari i cada segon de la teva vida, moments per tu , sense ningú que et controli al pis i valorar, és el que fa sentir-se lliure un cop has pres una decisió , que no saps si és correcte o no. Ens fem grans , cometem errors i d'ells aprenem, però també aprenem una cosa nova cada dia :)

Avui al  blog  i crec que amb massa temps lliure, aprofitaré per explicar-vos com fer una pissarra portàtil pels vostres fills, nebots o ...