El somni d'una nova vida

Una dia vaig pensar que el millor que podia fer era marxar de casa, fer la meva vida i passar pàgina. Els dies pasaven i jo encara tenia l'idea al cap, però sabia que mai es faria realitat. Després de rebre de mala manera, vaig remontar el meu somni i vaig tornar a somiar que aquell dia arribaria, que podria fer la meva vida i descobrir un nou lloc d'estancia per viure-hi, aíxi podria espavilar-me el més ràpid possible i aprofitat la vida de jove com déu mana. La meva vida formava part de Barcelona, allà tenia la major part de la meva vida muntada, i creia que el millor era fer un pas més, encara que fos molt jove, confiava en mi mateixa de que tot aniria bé. Un mati nómes despertar-me d'aquell somni fantàstic, vaig veure que podria fer d'aquell somni una realitat, i aqui estic , amb el cap ben alt, per passar pàgina un cop més i disfrutar de la vida Barcelonina com molts joves han fet. Desconectar de la meva terra per coneixen una de millor, desconectar de la gent per realitzar nous amics, esborrar nous amors per coneixen de millors, i espavilar-se una mateixa per començar a creixer com una persona adulta. No deixis de somiar si creus que ets capaç de fer del teu somni, una realitat. :)

Avui al  blog  i crec que amb massa temps lliure, aprofitaré per explicar-vos com fer una pissarra portàtil pels vostres fills, nebots o ...