Twitter o Facebook?


Al principi em vaig fer twitter però el vaig deixar abandonat completament. Quines de les dues eines és ideal per la gent? Faré un breu resum sobre la meva opinió:

Twitter: És molt important que els usuaris que tenen un perfil personal o professional al twitter, tinguin seguidors reals, i aixì pugui enviar els seus tweets a persones de carn i ossos. Centenars d'empreses tenen twitter per publicar coses interessants , explicacions sobre el tema que parlaran avui, i també ofertes de feina. Segurament molta gent s'ha fet twitter per trobar feina, qualsevol, més sigui una feina , és l'important. Hi ha molts comptes de twitter que tenen milers de seguidors però l'inconvenient es que son seguidors fals.

Les empreses que tinguin un resultat amb un percentatge molt elevat de seguidors fals, hauran de prendre mesures preventives i filtrar a aquests seguidors. Els seguidors inactius no hi ha problema , ja que en qualsevol moment, l'usuari pot tornar al seu compte de twitter y posar-se al dia , i tornar a ser un seguidor actiu.

Facebook: Per començar a tenir facebook, és important poder tenir contacte amb la gent que coneixes,d'aquesta manera també podràs participar a moltes festes, manifestacions, reunions  concerts i més coses, amb aquest mètode és més fàcil d'enterar-te del que passa al mon del facebook.

A través de les teves fotografies, es demostra la teva personalitat, posant informació sobre el que t'agrada, què estudis, de què treballes, quin són els teus hobbys, , temes de què parlar amb els teus amics i moltes coses més. 

També donar-li una mica de vida al mur, és molt important, i al mur dels teus amics , també. 

A través d'aquestes dues eines de la comunicació , es poden descobrir moltes coses i conèixer gent nova. 


1 comentari:

Perezologia ha dit...

¡Molt bon post!

Com a experiència personal, jo quasi bé utilitzo més Twitter, ja que tinc un canal ràpid i directe de informació a més de poder seguir a persones del sector que m'interesen, i Facebook ho tinc per les amistats de "tota la vida", encara que en format digital jajaja

¡Salutacions!

Avui al  blog  i crec que amb massa temps lliure, aprofitaré per explicar-vos com fer una pissarra portàtil pels vostres fills, nebots o ...