Mil opcions per escriure


Tenim tendència a inspirar-nos a unes hores, i per molt que em pregunti el perquè, mai trobo una conclusió de perquè tenim una pluja d'idees en hores no gaire corrents, o almenys penso jo. Quines eines fem servir per inspirar-nos i deixar que les nostres idees flueixin sobre un full blanc? Tenim tendència en agafar un bolígraf , però qui no agafa un llapis i comença a dibuixar el que vol expressar ? Qui posa música per imaginar-se una situació i com l'enfontraria? L'enfrontaria sempre amb un somriure, depèn de l'hora. Ai no! Si sempre tinc un somriure! Sempre porto una llibreta, mai la mateixa, però mai porto un bolígraf, sempre vaig variant, bolígraf, retulador negre, de colors, llapis, pluma. Igual que la llibreta, petita , de quadres, gran amb fulls blancs, amb espirals, amb sense. També hi dibuixo, depèn el text clar. Ara sona la cançó de Pharrel William-Happy , em fascina aquesta cançó, el "happy" , m'identifico moltissim, es necessiten cançons perquè et pugui l'autoestima? Aqui en tens una! Sembla que hagin fet la cançó per animar més a la gent. Algún lloc en especial per escriure? tots! Bus, metro, tren, ferrocarils, biblioteca, menjador de casa, al parc, muntanya...Arriba un punt que escrius amb el cap del mal que et fa la mà d'escriure tant. Concursos d'escritura, m'els miro tantissimes vegades, però mai tinc el valor d'apuntar-m'hi. Hauré de fer un pas endavant. M'inspiro més també si escric en castellà, no per res especial, però s'em dóna millor, tinc més idees, més creativitat. Sempre mirar endavant, de fet mai he mirat enrrera, sempre acabo trobant la mateixa pedra, però ja no, Always smile! 

Avui al  blog  i crec que amb massa temps lliure, aprofitaré per explicar-vos com fer una pissarra portàtil pels vostres fills, nebots o ...