Al tren...electronica o llibres?

Les poques vegades que pillo el tren pel matí, la majoria dormen, o només  assentar-se , ja tenen el mòvil a la mà. 
Observo que la gent ha perdut la comunicació totalment, sempre estan enxufats a la tecnologia. 
Avans , si et posaves amb el movil et miraven diferent, com si no fos normal, ara veig que si és completament al revés, si et poses a llegir et miren diferent. 
Podria comptar amb els dits de la mà la gent que realment llegueix al tren, o al bus, metro, ferrocarrils, però em faltarien mans per comptar la gent que està amb el movil, tot el viatge, sigui 10 minuts o en siguin 45. 
Perquè ha canviat tant la societat i l'aspecte sobre en què ocupem el temps quan estem en transports públics? 
Jo sóc de llibre, però no descarto que si haig de mirar el mòvil no el miri, està clar, però m'agrada ocupar el cap i submergir-me en una altre història, el temps del tren s'em passa mes ràpid i quan aixeco el cap , ja sóc al lloc que vull arribar. La tecnologia ha fet molt de mal, però més mal em fa veure la gent totalment enxufada i sense comunicar-se amb els seus. 

i tu, ets d'electrònica o llibres?


Avui al  blog  i crec que amb massa temps lliure, aprofitaré per explicar-vos com fer una pissarra portàtil pels vostres fills, nebots o ...