Bogeria















BOGERIA: Sempre va fer alguna bogeria, sana, per tenir un bon record del teu passat, sempre hi quan no et fagis mal a tu mateixa. Les persones més bogues, en el bon sentit comú, són les que més somriuen i aporten la felicitat a la gent, encara que amb una foto com la hi penjada a dalt, em puc descriure fácilment. Sempre m'ha agradat jugar amb l'imaginació i la creativitat, és com disfruto i m'agrada tornar-me boja amb els colors , envoltada d'objectes que em treuen un somriure en pots instants. Tots pensem o diem : " com m'agradaria repetir-ho i disfrutar encara més". Descobrir bojeries noves , ens fa sentir importants , ens sentim importants perquè hem descobert una cosa nova a través de l'imaginació i la creativitat , a través dels colors i l'originalitat de formar coses noves. Són tantes les idees que ens agradaria dur a terme i que no les podem fer totes alhora , que les dividim en tota la nostra llarga vida. Hi han idees que no cal realitzar-les amb companyia, però si les fas amb més gent, la bojeria és més gran i els records, també. Sempre volem fer-ho a la nostre manera però si ens donen idees , perquè no adjuntar-les? Una de les bogeries és fer un reportatge de fotos amb paparets i serpentines, utilitzar la ràfaga de la càmara. 

Avui al  blog  i crec que amb massa temps lliure, aprofitaré per explicar-vos com fer una pissarra portàtil pels vostres fills, nebots o ...