Espai

L'habitació se'm fa petita, les parets se'm fan grans i l'espai cada vegada és més reduït. Em sento petita en una caixa molt gran, tot em cau a sobre i no puc moure ni un peu.Tinc la taula a la dreta , el llit a l'esquerra i el cap fora de lloc. " Necessito espai a la meva habitació"- vaig dir l'altre dia mentre dinavem, però ningú de casa meva em va voler escoltar, l'esquena va estar present davant meu, i vaig abaixar el cap
.
L'espai cada vegada és més petit i jo ja no em puc moure, els apunts m'ataquen, els armaris estan plens de fulls i llibres. La porta només s'obre per sentir bronques i crits sense sentit i sense ser culpable de res. Tot està mal posar dins la caixa, no trobo cap sortida, la finestra està tancada i davant hi ha una estanteria gran plena de carpetes. No tinc espai per treballar , que no ho veieu? Jo em faig gran i cada vegada hi ha més feina i treballar escampats, no sé pas on posaré els treballs del curs vinent . - em dic sempre que entro a la meva habitació. 

Avui al  blog  i crec que amb massa temps lliure, aprofitaré per explicar-vos com fer una pissarra portàtil pels vostres fills, nebots o ...