Portem una màscara posada?

L'altre dia a la clase, vaig jugar a un joc, sense nom, però que consistía en passar una pilota a un company i aquesta persona havia d'explicar el seu dia a dia, els anys que té, de què treballa, quants germans té, animals domèstics, etc, i aquest , un cop acabat, passar la pilota a un altre company , i aquest dir el que ha dit el seu company anterior i explicar una mica la seva vida. La meva pregunta és: Realment ens obrim tant a explicar la nostra vida a persones que ja coneixem? Diem qui sóm, però diem com som? La gent enganyar moltíssim a primera vida, i ha vegades hi ha gent que es nega a coneixer realment una persona. Perquè passen aquests casos? Sincerament, la meva definició personal seria aquesta :
 
Encara que sembli mentida , sóc una persona responsable , tant en la meva vida personal com professional . M'adapto fàcilment a qualsevol ambient . Sóc de caràcter sociable i comunicatiu . M'agrada tractar amb la gent , sigui de l'edat que sigui, encara que tambíen m'agrada tenir espai per a mi. Sóc activa , no podria estar molt temps asseguda en una cadira , encara que depèn de la feina que estigui fent. En l'àmbit professional , em moc dins la família de la sanitat , de la qual m'agrada descobrir i aprendre coses noves sobre el cos humà , i en l'àmbit esportiu , em fascinen les classe de spinning o indoor cycling , crec que seria molt fàcil fer-me feliç sobre d'una bicicleta i cremar calories al ritme de la música . M'agrada , especialment , la sanitat , l'esport , i encara que sembli extrany, m'agrada la creativitat , disseny , joieria , i segurament més coses que encara no he descobert . M'agrada posar-me objectius i cada dia intento posar dos objectius a complir. Sóc una persona encantada dels reptes i els projectes que es presenten en la vida , encara que costin d'enfrontarlos , lluito per aconseguir un millor resultat . Cada oportunitat és única i no s'ha de desaprofitar . Les experiències serveixen per aprendre a la vida i madurar , encara que de vegades ensopeguem amb la mateixa pedra . Visc ilucionada del que faig i com m'organitzo el meu dia a dia , no podria viure sense una agenda i una llibreta a la bossa per anar apuntant idees . I aixecar-me de bon humor , és una cosa que faig cada dia , no importa l'hora , sinó el motiu pel qual t'aixeques i comences un altre dia millor .


Avui al  blog  i crec que amb massa temps lliure, aprofitaré per explicar-vos com fer una pissarra portàtil pels vostres fills, nebots o ...